Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 2 Prechod na navigáciu vodorovná

Vaše otázky - moje odpovede

Vaše otázky, moje odpovede ...

Pridať nezávislý príspevok

 
pridané 30.11.2013 13:41:21, IP: 85.162.228.171

vyberové konania

pekný den, patrala som po vyberových konaniach a narazila som na výber riaditela školy , nemyslím že otváranie obálky nebolo transparentné,len preučasť troch členov .zaujímavé bolo to následné kandidát nesplnal podmienky nemal ped,minimum,to ale podla dekana fakulty trvá dva roky,on to udajne stihol za 1 mesiac toto už bolo transparentné,aby toho nebolo málo, tak aj zástupca aby mohol vykonávať funkciu sthol za 1 mesiac urobiť kont, vzdelávanie pre výkon funkciečo ostatným trvá 10 mesiacov,podla met.centra,takže toto je transparenté otvaranie obalok už nie. rda by som videla aj víťaznú víziu,

Pridať reakciu

petra lacková kremnica


 
Reakcia na príspevokpridané 10.12.2013 12:58:17, IP: 87.197.44.241

pre pani Lackovú

Z vášho príspevku vidieť, že sa vyznáte vo výberových konaniach a dokážete zodpovedne a s prehľadom posúdiť aj kvalitu víťaznej vízie. Ak vám leží na srdci vzdelanostná úroveň vedúcich pracovníkov jednotlivých škôl ,váš postoj si zaslúži pochvalu.

Pridať reakciu

Jozef Lukačko


 
Reakcia na príspevokpridané 10.12.2013 09:23:32, IP: 87.197.44.241

reakcia na výberové konanie

Vážená pani Lacková, máte veľmi podrobné informácie o výberovom konaní. Skadiaľ? A že vás trápia takéto veci, radšej sa starajte o prípravu Vianoc, pečte pečivo, kupujte darčeky.
Pán Gelien je veľmi seriózny a pracovitý človek ako poslanec určite bude hájiť a presadzovať len správne veci. A že koná a informuje svojich voličov a má ich dôveru o tom svedčí fakt, že mu vo voľbách dali hlas.

Pridať reakciu

Elena Gallová Kopernica


 
Reakcia na príspevokpridané 1.12.2013 10:57:26, IP: 195.168.135.210

vyberove konania - odpoved

Vazena pani Lackova,

problem otvarania obalok je trochu inde. Aj ja viem, ze na otvarani obalok v zmysle zakona nemusia byt vsetci clenovia vyberovej komisie, ale... Pred vyberovym konanim nam zastupkyna z BBSK povedala, ze termin otvarania obalok nam bude oznameny a bude na nas, ci sa ho zucastnime. Ale nestalo sa tak. Termin nam oznameny vsetkym nebol, ale boli osloveni len niektori. Pytam sa, preco boli osloveni len niektori a preco prave ti konkretni? Problem otvarania obalok bol vtedy podla mna netrasparentny, kedze sa nedodrzali dohodnute pravidla.

Dalej vyvstava otazka, ze ked v piatok jeden kandidat podmienky splnal, v pondelok uz nesplnal. A to su dva problemy. Jeden ten, ze ti, co obalky otvarali, v piatok konstatovali, ze ten kandidat podmienky splna, v pondelok ti isti ludia konstatovali, ze nesplna. V piatok boli materialy kandidatov odovzdane podpredsednicke rady skoly, ale v pondelok dal niektorych clenov vyberovej komisie zvolat pracovnik BBSK. Odkial vedel, ze ten kandidat nesplna podmienky, ked uz spisy nemal a teda sa k nim cez vikend dostat nemohol? Cize doslo k manipulacii so spismi, dalsi problem...

Uz som viackrat pocul, ze uspesny kandidat v rozpore so zakonom ziskal nejake osvedcenie, ale k dnesnemu dnu mi nikto nedorucil relevatny dokaz, ze to tak je. Ak uspesny kandidat predlozil prislusne osvedcenia, zodpovednost za ich pravost a pravdivost nesie ten, kto ich vydal. Ak mi budu predlozene relevantne dokazy o tom, ze bol poruseny zakon, osobne nemam problem podat podnet, ale zo spekulacii vychadzat nebudem a k dnesnemu dnu nikto nicim tieto podklady tohto uchadzaca nespochybnil, teda okrem slovneho tvrdenia, ktore nie je dokazom, ale len nazorom. A taky isty postup zdielam i pri zastupcovi. Dajte na stol dokazy a dam to preverit.

Vizia uspesneho uchadzaca je sucastou spisu vyberoveho konania. Ja nou nedisponujem, iba som sa s nou oboznamil pocas vyberoveho konania.

Dakujem Vam vsak za Vase otazky a za Vas nazor, ktory ste prezentovali v tejto diskusii.

Pridať reakciu

Daniel Gelien, poslanec BBSK


 
pridané 13.11.2013 20:50:38, IP: 178.143.223.216

Voľby župana

Daniel,
priateľ môj. Musím konštatovať že sa hlboko mýliš. Tvoj názor mi vôbec nie je ukradnutý. Môžem s čistým svedomím povedať že jedným z tých čo som krúžkoval si bol aj ty. Verím že ako novo zvolený poslanec BBSK ešte viac pomôže našej obci. Záleží mi na tom nakoľko tu u nás bude vyrastať aj môj syn. Vážne ma potešilo že si sa tam dostal nakoľko verím že sa ti podarí ako nášmu starostovi a zároveň poslancovi BBSK vybaviť nejaké financie napríklad na rekonštrukciu chodníkov v našej obci, polorozpadnutého mostu a mnoho iného. Ja som vážne s politikou skončil nakoľko som sa presvedčil že ľudia ktorý mi napríklad pomáhali aj s letákmi v predvolebnej kampani sa teraz ale aj hneď po voľbách otočili a začali pískať inú pesničku. Vieš o čom hovorím. Preto už fakt vážne nemám žiadne ambície čo sa týka politiky a budem rád ak budem môcť s čím koľ vek pomôcť. Preto úprimne a s celého srdca ti prajem veľa úspechov v práci pre našu obec a náš kraj. S prianím pekného večera

Pridať reakciu

Slavo Vanka


 
Reakcia na príspevokpridané 14.11.2013 07:07:02, IP: 85.237.227.53

Voľby župna - odpoveď

Slavo,

este nedavno som cital Tvoj prispevok suvisiaci s mojou osobou, ktory si ukoncil vetou, ze vies, koho urcite do BBSK volit nebudes. Rovnako vies, ze volby su tajne a tak dnes moze tvrdit kazdy, ze ma volil. Keby som zratal hlasy tych, co mi do oci hovorili, ze ma volili, tak som pokojne mohol kandidatovat za zupana, lebo to cislo by bolo neskutocne velke. Ale ludia su nevyspytatelni pri volbach a tak vsetko, vratane Tvojho prehlasenia, ze si ma volil, beriem s rezervou. Zial, ako poslanec BBSK neovplyvnim rekonstrukciu chodnikov a ani mosta, lebo tieto investicne akcie nie je mozne prostrednictvom BBSK financovat. Zatial Ti vsak viem poskytnut info, ze obec podala ziadost o vydanie stavebneho povolenia na dlasie 4 cestne komunikacie, ktore ma geodeticky zamerane, vlastnicky vysporiadane a zafinancovala k nim technicke projekty. Rovnako Ti mozem poskytnut informaciu, ze obec podala ziadost na vydanie stavebneho povolenia pre projekt "Protipovodnove opatrenia v obci Slaska", ktory zahrna kompletnu regulaciu miestneho potoka v intravilane obce. Rovnako aj v tomto pripade bol tok geodeticky zamerany, pravny vztah k pozemkom bol vyrieseny kupou alebo najmom, bol vyfinancovany technicky projekt a obec ziskala k nemu vyjadrenia vsetkych 46 znamych ucastnikov konania. To su veci, ktore sa pripravuju pre pripadne cerpanie eurofondov. Rovnako v rok 2014 chceme realizovat kamerovy system v obci z dovodu ochrany majetku i osob.
Tvoje vyjadrenia o politke v obci komentovat nebudem, je to Tvoj postreh a Tvoja skusenost. Ja som mal tiez negativnu skusenost a riesil som ju nakoniec sudnou cestou. Ale nemam problem sa kedykolvek s tebou stretnut a vypocut si Tvoj nazor, navrh alebo pripomienku.
Zelam vsetko dobre Tebe i Tvojej rodine.

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 12.11.2013 07:07:08, IP: 178.143.223.216

Voľby župana

Dobré ránko.
No dobre tak sa opýtam takto. Kto bude podľa teba lepšia voľba pre BBSK? Maňka alebo Kotleba? Skús prosím odpovedať priamo. Máš dúfam svoj názor? Chcem sa rozhodnúť správne a i tvoj názor mi v tom isto pomôže. Ďakujem za odpoveď. S prianím pekného a úspešného dňa

Pridať reakciu

Slavo Vanka


 
Reakcia na príspevokpridané 12.11.2013 08:06:56, IP: 85.237.227.63

Voľby župana - odpoveď

Slavo,

toto je moja sukromna webova stranka a v roku 2010 som s politickymi stranami skoncil. Som nezavisly starosta a nezavisly poslanec kraja. Ty sam si mi nedavno verejne napisal, aby som dal politike pokoj a budem stastnejsi. A pokial viem, p. Manka a aj p. Kotleba su stranickymi kandidatmi a do ich stranickeho boja ja zasahovat nebudem. Co sa tyka mojho nazoru, tak Ty si s nim nikdy nesuhlasil, nikdy si nebol mojim sympatizantom a ani volicom, tak si osobne myslim, ze moj nazor je Ti ukradnuty. Povazujes sa za dost skuseneho v politike a tak verim, ze volbu zupana zvladnes aj bezo mna. Drzim Ti v tom palce a prajem Ti, aby si vo volebnej miestnosti urobil spravne rozhodnutie.

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 11.11.2013 17:50:28, IP: 178.143.223.216

Voľby župana

Dobrý večer pán starosta-poslanec.
Chcem sa ťa opýtať. Koho odporučíš svojim voličom voliť v druhom kole voľby na post predsedu BBSK. Bude to p. Maňka alebo p. Kotleba? Skús prosím odpovedať jednoznačne nie politicky-alibisticky a aj prečo toho ktorého odporučíš a prečo nie toho druhého. Ďakujem za odpoveď.
S prianím pekného večera

Pridať reakciu

Slavo Vanka


 
Reakcia na príspevokpridané 11.11.2013 18:30:05, IP: 195.168.135.210

Voľby župana - odpoveď

Slavo,

ja som nikoho neodporúčal mojim voličom voliť za župana ani v prvom kole a preto nevidím dôvod, aby som tak urobil pre druhé kolo. Všetkých voličov považujem za svojprávnych a tak ako sa dobrovoľne rozhodli hlasovať za mňa a iných poslancov, tak sa určite rozhodnú slobodne voliť aj župana. Je to ich právo, do ktorého som ja nezasahoval v prvom kole a nebudem zasahovať ani v druhom kole.

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 31.10.2013 09:26:44, IP: 194.116.198.185

volby

Dobry den pan starosta,

ako sa citite pred nadchadzajucimi volbami?

Pridať reakciu

volic Tibor


 
Reakcia na príspevokpridané 31.10.2013 13:53:24, IP: 195.168.135.210

volby - odpoved

Zdravim Tibor,

citim sa uplne v pohode. Na stolicku poslanca BBSK nie som prilepeny, takze vysvedcenie volicov, ktore mi volbami vystavia budem respektovat. Ak mi prejavia doveru, budem pokracovat v tom, co som za poslednych 10 mesiacov rozbehol. Ak mi doveru nedaju, asi som nieco nerobil spravne. Ale to uz je udel aj komunalnych politikov, vzdy treba ratat aj s neuspechom. Som pripraveny prijat rozhodnutie ludi.

Pridať reakciu

Daniel Gelien, poslanec BBSK


 
pridané 5.8.2013 09:49:03, IP: 192.88.166.1

sponzorsky prispevok

Dobry den

dufam ze ste nezabudli na svoj slub v Luckach a uvidime Vas sponzorsky prispevok 100euro mesacne do konca volebneho obdobia na ucte obce :)

Pridať reakciu

Lenka


 
Reakcia na príspevokpridané 5.8.2013 11:04:31, IP: 85.237.227.59

Sponzorský príspevok - odpoveď

Milá Lenka,

máte pravdu, že som na stretnutí s občanmi obce Lúčky dal verejný prísľub, že tejto obci poskytnem sponzorstvo v sume 100 eur mesačne počas výkonu funkcie poslanca Banskobystrického samosprávneho kraja. Po tomto mojom prísľube bola následne vypracovaná zmluva o poskytnutí sponzorského príspevku, ktorá sa mi z obce Lučky vrátila podpísaná v piatok 2.8.2013. To znamená, že počnúc mesiacom august 2013 budem tejto obci mesačne poskytovať príspevok v sume 100 eur. O použití týchto financií musí vždy rozhodnúť obecné zastupiteľstvo uznesením. Dúfam, že som vyčerpávajúco odpovedal na Vašu otázku.

Pridať reakciu

Daniel Gelien, poslanec BBSK


 
Reakcia na príspevokpridané 16.8.2013 19:42:21, IP: 91.228.245.89

Sponzorský príspevok

Dobrý deň p. Gelien,
citujem Vás: „Spoločnosť snažiaca sa získať súhlas príslušných obcí oslovuje poslancov obecných zastupiteľstiev, ktorých však nezasväcuje do problematiky ťažby, ale ktorým pre ich obce ponúka rôzne formy sponzorstva údajne bez akýchkoľvek očakávaní spätnej väzby. Keď sa niekto nedokáže presadiť faktami, spúšťa novú metódu, ktorou sú finančné benefity,“ okomentoval nedávnu diskusiu medzi poslancami Lúčok.
Takýto postup označil za skrytú formu úplatkárstva zástupcov samospráv."
Aký je rozdiel medzi vašim sponzorským príspevkom obci Lúčky a spomínanej spoločnosti? Pri zachovaní rovnakého uhla pohľadu.

Pridať reakciu

Gabriela


 
Reakcia na príspevokpridané 16.8.2013 20:23:44, IP: 195.168.135.210

Sponzorský príspevok - odpoveď

No rozdiel je značný. Ja nie som podnikateľ a nič od obce Lúčky nepotrebujem. Nepodnikám v jej katastrálnom území a tak ani nevzniká medzi nami potreba, aby mi obec Lúčky v niečom vyhovela. No a druhým podstatným rozdielom je to, že ja nepotrebujem súhlas obce Lúčky na povrchovú ťažbu, ale spoločnosť ORTAC s.r.o. takýto súhlas potrebuje na základe ustanovení banského zákona. Takže zjednodušene napísané v prípade povrchovej ťažby kyanidovou metódou je nevyhnutný súhlas dotknutých obcí a to formou uznesenia obecného zastupiteľstva. A preto som zverejnil sponzorské dary obciam, lebo tieto obce sa budú neskôr vyjadrovať k ťažbe. A kde je potom záruka ich objektívnosti, keď už prijali sponzorské, aj keď sa tým nezaviazali...

Pridať reakciu

Daniel Gelien, poslanec BBSK


 
pridané 26.7.2013 06:29:11, IP: 91.223.173.116

Prispevok na kultúrnu akciu

Ako mam postupovať ak by som chcel prispevok na kultúrne podujatia na budúci rok v lete? Je na žiadosť nejaké tlačivo, kde a do kedy ho treba predložiť?
Ďakujem za odpoveď

Pridať reakciu

občan


 
Reakcia na príspevokpridané 26.7.2013 07:22:19, IP: 85.237.227.60

Prispevok na kulturnu akciu - odpoved

Vazeny obcan,

prispevok na kulturnu akciu mozete ziadat v zmysle Vseobecne zavazneho nariadenia BBSK c. 19/2012 o poskytovani dotacii z vlastnych prijmov BBSK ucelovo urcenych na akcie vo verejnom zaujme alebo v prospech rozvoja uzemia BBSK a na podporu vseobecne prospesnych sluzieb, podnikania a zamestnanosti a v zmysle jeho Dodatku c. 1. Obidva dokumenty najdete na www.vucbb.sk, vpravo ikona Uradna tabula, v nej podikona Vseobecne zavazne nariadenia a potom vpravo podikona Vseobecne zavezne nariadenia - platne. Tam najdete podmineky, terminy i tlaciva.

Pridať reakciu

Daniel Gelien, poslanec BBSK


 
pridané 25.5.2013 11:39:29, IP: 86.5.63.18

Postreh

ooooooj tu to iskriiiii, susedko!!! Milan, Margita ci Beno (zrejme v jednej osobe) hehehe Ti davaju zabrat. ale lezis niektorym poriadne v zaludku!
Nedaj sa!!! :)

A teraz skusim aj ja! ci uhadnes hehehehehehehehe
Sleduj podpis

Pridať reakciu

Gertruda Laskava z LONDONA!


 
Reakcia na príspevokpridané 25.5.2013 15:30:04, IP: 85.248.217.34

Postreh - odpoveď

Milá Gertrúda (Andrjuska),

nuž vieš, anonymne čmárať po webkách iných a tváriť sa morálne dokáže každý a hlavne takí ľudia, čo nedokážu povedať, resp. napísať pod vlastným menom jeden jediný názor. Ale nerozumiem prečo, lebo ja ľudí z práce nevyhadzujem pre iný názor na moju prácu ako niekto. Nuž svet je raz už taký. Drž sa v tom veľkom Londone a zostaň stále láskavá.

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 28.4.2013 18:58:40, IP: 91.228.244.138

vzn

ale,ale pán poslanec?!Ja mám informácie,že pri schvaľovaní ste boli a vôbec Vám nič nevadilo,bez pripomienok ste ho podpísali a potom ste podali sťažnosť?Alebo sťažnosť preto,lebo sa jedná o Janovu Lehotu?!alebo ešte skôr preto, že je tam starostka, ktorá Vám je tŕňom v oku?
A nakoniec pani Margita mala predsa len pravdu-HZDS,AZEN alebo SDKÚ?ktorá že je tá najlepšia strana????no predsa tá,ktorá ma dostane do parlamentu-hociktorého

Pridať reakciu

Jána Beňo


 
Reakcia na príspevokpridané 28.4.2013 20:36:23, IP: 85.248.217.34

VZN - odpoveď

Vazeny pan Beno, ci pan Milan, ci pani Margita...

prepacte, ale neviem ako Vas oslovit, ked mi vzdy pisete z toho isteho pocitaca a vzdy sa podpisete inak.

Na komisii som povedal, ze Janova Lehota by tento rok mala mat nulu a to bolo rezolutne odmietnute a druha vec je, ze v case konania komisie nam bolo povedane, ze doslo len k omylu, takze sme boli zavadzani. Informacie o skutocnostiach ako sa do zoznamu obec Janova Lehota nakoniec dostala som ziskal az po konani komisie od zamestnancov uradu BBSK. Pani starostka nie je trnom v mojom oku, ale ak ma VZN platit rovnako pre kazdeho, tak predovsetkym pre poslancov BBSK. A uz vobec nie som proti obci Janova Lehota. Nuz a Vase poznamky o politickych stranach su smiesne, ale poznam jednu pani poslankynu, ktora bola clenkou HZDS potom sa chcela dostat za poslankynu, tak rychlo vstupila do SMERU a medzitym sa snazila o stranu p. Martikanovej. Zeby kvoli tomu, aby mohla byt stale vo funkciach...

Pridať reakciu

Daniel Gelien


 
pridané 13.4.2013 23:10:12, IP: 91.228.244.138

Karierny profil

Vážený pán Gelien, vo Vašom kariernom profile píšete,že ste boli asistentom pani Krampolovej, ale boli ste aj čelnom HZDS ?a na kandidátke ktorej strany ste sa dostali -teraz do parlamentu BBSK?
Hanbíte sa za HZDS,ktoré Vás tam dostalo?A potom boli ste aj členom novej strany pani Krampolovej?ved ste kandidovali aj do parlamentu
NR SR a to už neuvádzate?prečo? Kam vietor,tam plášť?

Pridať reakciu

Margita


 
Reakcia na príspevokpridané 17.4.2013 22:25:05, IP: 91.228.244.138

Hurštička

Nie pani Margita mala na mysli skôr:"loď sa potápa potkany utekajú..."
Veď keď ste chceli ísť kandidovať na kandidátke novej strany pani Krampolovej,nemohli ste ísť predsa ako člen HZDS.A že ste sa rozlúčili,no ha ha, keď už nebolo o čom tak ste sa aj rozlúčili.A nehovorte,že ste si voľby do VÚC oddreli,hlas Vám dali ako príkaz vtedy poslušní voliči HZDS.Držte sa pri zemi,veď čím ste taký výnimočný?!
A čím sa zviditeľnila p.K?len ako hruštička húževnatná,podobne ako
Blažena Martinková- poradkyňa pre všetko.Ani jedna neurobila nič pre Slovensko,len pre seba(a pre rozkoš Mečiara)!Byť asistentom a potom aj poradcom človeka, ktorý ako minister poľnohospodárstva neurobil nič a potom ako minister zahr. vecí sa dal menovať za veľvyslanca Kanady a nemohli ju odtiaľ vyhnať to je hnus!!! a ten hnus padá aj na Vás karieristu,ktorý by by robil hoci čo, len aby ....úbohé....

Pridať reakciu

Milan


 
Reakcia na príspevokpridané 18.4.2013 07:04:37, IP: 85.237.227.32

hrustička - odpoveď

Milan,

ja sa za prácu pre Zdenku Kramplovú nehanbím a ani hanbiť nebudem. Viem, čo pre tento región urobila a vedia to aj mnohí starostovia a primátori. Ale nemám záujem presviedčať niekoho o niečom, keď má už vyhranený názor a ten názor Vám brať nebudem. Nakoniec je normálne, že sa nie všetci na všetkom zhodneme. Ale keď už som pre Vás tak úbohý, tak prosím nenavštevujte moju súkromnú webku, aby ste sa zbytočne nerozčuľovali. Pre mňa je zase úbohé, keď niekto chodí čmárať do diskusii a nepodpíše sa celým a vlastným menom. A ešte viac úbohé je, keď sa ten človek raz podpíše ako Margita a raz ako Milan, zrejme rozdvojená osobnosť. Ale aj tak Vám ďakujem, že ste zvýšil návštevnosť mojej stránky.

Pridať reakciu

Daniel gelien


 
Reakcia na príspevokpridané 15.4.2013 07:07:39, IP: 85.237.227.35

Kariérny profil - odpoveď

Vážená pani Margita,

predovšetkým si treba ujasniť, že podstránka Kariérny profil obsahuje údaje o postoch, ktoré som kedy zastával. Kariéra ako taká je súhrn pracovných pozícií, ktoré človek za život dosiahol. Kariéra neobsahuje ani politické a ani iné údaje (kandidatúru do NRSR, kandidatúru do BBSK a pod.), ide čisto o uvedenie kariéry, ktorú má človek za sebou.
Áno, bol som dlhoročný člen ĽS-HZDS, je to o mne známe a ja to ani nemám prečo tajiť. Strávil som v tejto strane veľmi veľa času a môžem pokojne napísať, že som pre túto stranu toho aj veľmi veľa urobil. Z tejto strany som slušne a bez emócií vystúpil, rozlúčil som sa a k dnešnému dňu považujem väčšinu jej členov v okrese Žiar nad Hronom za mojich priateľov. Do posledných volieb BBSK som kandidoval za koalíciu SMER-SD, ĽS-HZDS, čo bolo pri mojom zložení sľubu poslanca BBSK aj riadne uvedené. Keďže som však už niekoľko rokov nie členom ĽS-HZDS, tak som zaradený medzi nezávislých poslancov, lebo nie som členom žiadnej politickej strany ani hnutia. Za členstvo v ĽS-HZDS sa nehanbím a môžem sa pozrieť do očí každému z tejto strany a môžeme porovnávať kto a koľko práce v tejto strane vykonal. Ale nesúhlasím s Vami, že ma do BBSK dostalo ĽS-HZDS. Komunálne voľby sú o ľuďoch a v nich sa nevolia politické strany, ale konkrétni kandidáti. Ja som si aj poslednú predvolebnú kampaň sám oddrel a sám financoval. Členom strany AZEN som nebol, bol som len jej kandidátom do NR SR spolu s pani Kramplovou. No a Vašej poslednej vete \\\"Kam vietor, tam plášť ?\\\" veľmi nerozumiem. Keby som sa správal podľa nej, tak by som bol stále členom ĽS-HZDS, ktoré je v koalícii v BBSK so Smerom-SD a snažil by som sa z toho asi ťažiť, nie ??? Ja som však nezávislý poslanec, ktorý má niekedy iný názor ako uvedená koalícia a tak je zrejme, že asi výhody z toho nemám. Pri vláde v SR je Smer-SD a v BBSK zase Smer-SD a ĽS-HZDS, takže neviem o akom plášti píšete, keďže nie som členom žiadnej politickej strany.
Aj tak Vám ďakujem za príspevok a verím, že oceníte, že na rozdiel od iných poslancov, mňa sa môžete pýtať priamo, verejne a ešte aj za moje peniaze, keďže tútu webstránku si financujem z vlastných súkromných financií.

Pridať reakciu

Daniel Gelien


 
pridané 8.3.2013 11:32:57, IP: 87.197.44.241

pekný den

píšete, že o termíne výberoveho konania pri otvaraní obalok mali byť všetci členovia informovaní. to nie je pravda pozrite si metodický pokyn BBSK o volbe riad. školy, ja užsom prešla podobným prípadom

Pridať reakciu

jana


 
Reakcia na príspevokpridané 8.3.2013 12:49:13, IP: 85.237.227.32

pekný den - odpoveď

Vazena pani Jana,

akceptujem Vas nazor na vec i Vase mozne skusenosti v podobnom probleme. Pre mna ako poslanca BBSK su dolezite zakonne ustanovenia. V zmysle § 4 ods. 2 zakona c. 596/2003 Z.z. o statnej sprave v skolstve a skolskej samosprave a o zmene a doplneni niektorych zakonov, vyberovou komisiou na vyberove konania na obsadenie funkcie riaditela je rada skoly. V zmysle § 4 ods. 5 toho isteho zakona, ak tento zakon neustanovuje inak, vztahuju sa na vyberove konanie na vymenovanie riaditela ustanovenia osobitneho predpisu a to zakona c. 552/2003 Z.z. o vykone prace vo verejnom zaujme. V zmysle § 5 ods. 1 tohto zakona, miesto veduceho zamestnanca, ktory vykonava funkciu statutarneho organu u zamestnavatela uvedeneho v § 1 ods.2, a miesto dalsieho veduceho zamestnanca, u ktoreho to urci pracovny poriadok, sa obsadzuje na zaklade vysledku vyberoveho konania.

Takze zhrniem to. Vo veci riaditela skoly sa na vyberove konanie na vymenovanie riaditela vztahuje zakon o vykone prace vo verejnom zaujme, ktory obsadenie takejto funkcie umoznuje len na zaklade vysledku vyberoveho konania a v zmysle zakona o statnej sprave v skolstve a skolskej samosprave je vyberovou komisiou rada skoly.

Toto su pre mna zavazujuce pravne normy vyssej pravnej sily ako je metodicky pokyn BBSK. Takze som presvedceny o tom, ze pokial si clenovia rady skoly ako clenovia vyberovej komisie neodsuhlasili, ze nemusia byt vsetci informovani o termine otvarania obalok, mali mat tuto informaciu vsetci.

Pridať reakciu

Daniel


 
Reakcia na príspevokpridané 12.3.2013 21:21:33, IP: 95.102.121.89

ako som volil/nevolil riaditeľa

pekný večer pán Gelien, verím, že ovládate Vami citovaný zákon, ale asi by bolo vhodné prečítať si aj iné právne predpisy napr. vydané ministerstvom školstva, z ktorých vychádzali aj tvorcovia metodického pokynu bbsk pre voľbu riaditeľa školy ako aj otváranie obálok. Podľa metodických pokynov pre voľbu riaditeľov škôl postupujú aj v iných samosprávnych krajoch, ktoré si určite nevytvorili len tak z ničoho . Držím palce, aby voľby prebehli transparentne, aby sa neprihlásil len jeden kandidát, lebo vy odmietane voliť len jedného kandidáta, hoci nechápem prečo. Nikoho nemôžeme donútiť, aby sa prihlásil, je to každého rozhodnutie. Ak sa v ďalšom výberovom konaní prihlási len jeden kandidát, to odmietate hlasovať aj ked bude spĺnať všetky predpoklady?

Pridať reakciu

váš sympatizant


 
Reakcia na príspevokpridané 13.3.2013 07:04:27, IP: 85.237.227.33

ako som volil/nevolil riaditela - odpoveď

Vazeny sympatizant,

predovsetkym by som uvital vo Vasom pripade, ale aj v priade pani Jany, keby prispevky na mojej stranke neboli anonymne. Ja sa za moj nazor nehanbim a verim, ze ani Vy a ani pani Jana.

Co sa tyka metodickeho pokynu, tak k tomu uvediem len jednu vetu. Na rade skoly, ktora sa konala pred vyberovym konanim, nam pracovnicka BBSK povedala, ze clenom rady skoly bude oznameny termin konania otvarania obalok a je na nich, ci pridu alebo nepridu. Pracovnici BBSK maju pravo otvorit obalky uchadzacov bez pritomnosti clenov rady skoly. Ja spochybnujem sposob, ze clenovia rady tuto informaciu nemali, az na troch. Pytam sa kto urcil, ze ktori traja clenovia budu o otvarani obalok informovani ??? Ak nam raz niekto povie postup otvarania obalok a potom tento postup nie je dodrzany, mam plne pravo domnievat sa, ze to s kostolnym poriadkom nebolo.

V otazke volby jedneho kandidata ste ma nepochopili. Ja som odmietol volit jedneho kandidata v danom vyberovom kole nie preto, ze by nesplnal podmienky a podobne, ale preto, ze zrazu z dvoch bol jeden. A ten vyradeny najprv podmienky splnal a o 4 dni nesplnal. Takze by som sa nezucastnil volby, kde sa pocet kandidatov zredukoval pre mna za nejasnych okolnosti.

A este dolezita vec. Mne osobne nejde o osoby a mena, ale o princip. Po vyhlaseni volby sa nad clenmi rady skoly zacali zlietavat podporovatelia jednotlivych kandidatov ako supy a otravovat nas preco mame volit toho alebo toho. A kazdemu jednemu som povedal, ze moje sympatie moze mat sice jeden z nich, ale rozhodnem az potom, co si vypocujem ich jednotlive vizie o buducnosti skoly. Lebo ja mam zaujem volit cloveka, co bude tuto skolu viest k jej rozvoju a nie podla toho, ci ho poznam, alebo ho poznaju moji znami.

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 6.3.2013 20:47:06, IP: 95.131.131.47

Big lajk

Skutočne veľké "páči sa mi" by som rada udelila Vášmu článku "Ako sme nakoniec riaditeľa/ku nevolili". A samozrejme aj veľkú vďaku za Váš postoj.

Reakcia na príspevokpridané 7.3.2013 07:03:52, IP: 85.237.227.49

Big lajk - odpoveď

Vazena neznama "lil",

dakujem pekne za Vas prispevok. Robim len to, o com som presvedceny, ze je spravne. Ci je to spravne nakoniec vsak rozhodnu ludia, ktori budu moje skutky posudzovat. No a vysvedcenim mi budu vysledky volieb, kedy maju volici pravo delegovat moc. Takze budem cakat na vysvedcenie :-)

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 28.2.2013 12:14:58, IP: 78.98.108.92

Ahoj Daniel

Len Ti chcem popriať všetko najlepšie a veľa úspechov, rada sledujem Tvoje príspevky na FB a moja mama tiež a sme hrdé, že si môžme povedať: toho chlapa poznáme :-) a je to skutočne správny človek :-), a tak sa drž, Daniel, aj v súkromnom aj v politickom živote svojich priorít a názorov, takých ľudí ako si ty Slovensko potrebuje ako soľ :-)

Pridať reakciu

Zuzana Gašparová, Ladomerská Vieska


 
Reakcia na príspevokpridané 28.2.2013 13:35:59, IP: 85.237.227.45

Ahoj Daniel - odpoveď

Mila Zuzka,

predovsetkym pozdrav odo mna maminku. Jaj kde su tie casy zo zakladnej skoly ?! Bolo to pekne obdobie. Obidvom vam dakujem za mile slova podpory, vazim si ich. A ja som hrdy, ze poznam vas dve. Dobrych ludi. Takze mozno spolu dokazeme zmenit nieco k lepsiemu aj v ramci kraja :-)

Este raz zelam vsetko dobre!

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 27.2.2013 22:52:54, IP: 86.5.63.18

Ahoj

Velmi dobre susedko....som na Teba hrda! :)
Drzim palce

Pridať reakciu

Andrea


 
Reakcia na príspevokpridané 28.2.2013 07:24:34, IP: 85.237.227.45

Ahoj - odpoveď

Susedka,

dakujem pekne za povzbudive slova zo zahranicia. Potesili. Drz sa!

Pridať reakciu

Daniel


 
pridané 12.11.2009 19:12:04, IP: 213.151.218.141

Máte našu podporu

Pán Gelien,
počítajte s našou podporou. Držíme palce.Máte našu plnú dôveru, nakoľko Vás dobre poznáme.

Rodina Gahírová zo Žiaru

Pridať reakciu

Marián Gahír


 
pridané 18.10.2009 20:49:21, IP: 78.99.132.215

deti?

Pán Gelien , prečo ste bezdetný?

Reakcia na príspevokpridané 21.10.2009 06:46:43, IP: 78.141.102.191

deti - odpoveď

Neviem ako mám osloviť pisateľa, ktorý sa nepodpísal, tak sa hádam nikto neurazí, ak v tomto prípade osolovenie vynechám.

Vaša otázka je tak trochu intímna, ale samozrejme oprávnená, keďže som človek vo verejnom živote. Poďme teda k odpovedi.

Bezdetný som nie preto, že by som deti nechcel mať. To určite nie. Tí, ktorí ma poznajú bližšie, tak vedia, že deti mám rád (aj keď som na nich prísny, myslím deti v našej rodine) a raz by som určite minimálne jedno dieťa mať chcel. Ale nedá sa všetko zvládnuť naraz. V súčasnosti sa ešte venujem okrem náročnej práci aj štúdiu a stavaniu rodinného domu. Takže sa držím hesla najskôr dom, potom strom a potom dieťa. Zlé jazyky o mne tvrdia, že to poradie bude nasledovné: dom, strom, pes a potom dieťa. No uvidíme. Na druhej strane si príchod potomka treba dobre zvážiť. Dieťa nie je hračka, ktorá sa dá odložiť, keď nás už nebaví. Určite je to o zodpovednosti. Keď sa budem cítiť na to pripravený, budem určite šťastný, keď raz zlepším demografickú krivku v Slaskej aj ja osobne.

Dúfam, že som odpovedal postačujúco. Neznámemu pisateľovi ďakujem za položenie síce neobvyklej, ale predsa otázky.

Pridať reakciu

Daniel


 


571267

20.10.2017
Úvodná stránka